2010. december 8., szerda

tombhaz...blokk...lakresz...apartament....

-utalom...egyszeruen utalom...nekem haz kell, ahol nincs csendora...nem hallod, h a szomszed epp melyik csatornat nezi hajnali 4kor(!!!), a papirvekony falakat
-utalom, h nem bomboltethetem akkor es akkoran a zenet, ahogy az nekem jol esik, v amit a hangfalak megbirnak:).
-herotom van a csotanyoktol, a kicsi zsufolt szobakbol, a keresztul-kasul futo hosszabbitoktol, amiben rendszeresen meg is botlok, es olyankor valami koppan a foldon...
-elegem van a peneszedo falaktol, nyaron a szobaban uralkodo kanikularol, a lepcsotol
Nekem csaladi haz kell. Jobbszeretem, mert abban nottem fel, abban eltem 2 evtizedet...hianyzik a hazunk, a szobam es az udvarunk...bo 1 ev utan is :| utalom a romaniai betonbortont...szag...szemet...stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése