2010. december 27., hétfő

decemberben...2 esemeny kellos kozepen

Hmm...eleg reg nem irogattam ide az utobbi idoben, ugyh ugy dontottem vlmit irok :D
Ugy-e Mikulas korul rohadt nagy karacsonyi hangulatom volt...azota sem talalkoztam vele...kar, mert jobb lenne ugyanugy orulni mindennek, mint gyermekfejjel...gondolok itt a Karacsony varazsara...eltelt...mint emgannyi hetvege ebbol az evbol:) de azert megis masabb es jobb volt, mint barmelyik hetvege.
Itthon voltam/vagyok, a csaladi feszekben :D, reg nem latott arcokkal futok ossze:)
Nincs is nagyon kedvem visszamenni nagyvarosi eletet elni...egye meg a rak ott ahol van :)) ...na de csutortokon irany Guduc:)), szilveszterezes...ugy gondolom jo lesz...a tavalyinal biztosan...csak ne telnenek ennyire gyorsan a napok...jo itthon lenni :)
Sajokedvemnekazokozoja:
http://www.youtube.com/watch?v=y0LO6v43YCo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése