2010. november 5., péntek

sakko felgyult a fejem felett a 100as villanyego esent :))

Tegnap rajottem arra (mar csak a valtozatossag kedveert legyen ez az inditas), h 1 lukas garas nelkul is jol tudja az ember magat erezni. Jo pelda volt erre a tegnapi nap...alig eltem tul, de vlhogy tuleltem...segitett a cola :)) s a seta a varosban, s ma meg hajvago kepet is kudultam, ugyh eredmenyes napot zartam le:)) holnap birkanyiras, me a szorcsimbokok a fejemen nonek el :)

A penzhiany egyeduli hatulutoje, h bulik lefujva...hacsak az ember nem ker kolcson, s amikor hivjak kocsmazni, akkor szomoruan kell tudatni, h nincs penz, kuksolas itthon.De olyankor kell hivni vlkit kvzni, v menni vlkihez kvzni ;)) jo az egyetemista elet...persze van amikor nem...szamlafizeteskor s vizsgaknal, s korankelesekkor...blaaah :-&. joccakat

1 megjegyzés: