2010. november 4., csütörtök

mezes het...vagyis nap..vagyis szerda :)

Tegnap rajottem arra..igaz nem eloszor, de nah, rajottem, h pia nelkul is tud az ember jot bulizni, csak jo kell legyen a zene.Az ejjel ugyanez volt, de mivel nem voltam otthon, es nem kocsival mentem buliba, ezert csak elokerult a ser :)) Es azt hiszem, hogy a hulibulik szamat radikalisan lefogom csokkenteni ezentul, es a mezeshetek fele Kaptar buliba fogok menni...h mie? ha me jo a zene, es olcsobb a partyuzemanyag, es jobb a hangulat :) Jo volt nagyon, csak a felkeles volt nehezkes reggelibe.

Visszaterve a jo buli hozzavaloihoz, a jo zene mellett meg megemlitendo a jo tarsasag is, es itt foleg azokat reszesitem elonybe, akik faradt egyeniseggel rendelkeznek, 1szo mint szaz, rokonlelkel velem:)) Aki ismer tudja, h milyen vagyok, ezt itt msot nemkezdem taglalni :)

Tegnap este 1 nagy fazaja viszont akkor volt, amikor Eloddel kijottunk a Sorabol, me energiaital kellett neki, megallunk az atjaronal, mivel nemkaptunk zoldhullamot. par masodperc mulva hallom, h 2 roman csaj a hatunknal nagyon rohog, es nagyon jokedvuk van:)). Meg is ekrdeztem magamtol, h "sakko fordulnek hatra vajon, s neznem meg, h kik azok s mit csinalnak?"...hat igy tettem...es a sejtesem nemcsalt..picit bevoltak !baszcsizva!. Azzal vissza is fordultam, de ekkor jott a kerdes, h "Baieti, baieti, vreti fistic?" s nyujtott 1 zacskot felenk az 1ik csaj. Mondom, "Mersi mult, dar nu vrem" erre o "Nuu vreeeti?!?!?! :-o" ha mondom "Da-da, sigur ca nu vrem"...ez volt eddig a bevezeto resz.

Innentol kezdodik a bonyodalom:)) kerdezem Elodot, h "te bazmeg, mi az a fistic :))" a nyelve hegyen volt a valasz..lattam, de nemjutott eszebe:)) s vagy 200 m-en at ezen ragodtunk, h mi a fasz lehet az a bizonyos fistic...vegul mielott lementunk volna a Flying Circus-ba, jott a zsenialis 5let Elod reszerol, h nezzuk meg neten. Ele is rantotta a telefont, megnezte, s kiderult, h a fistic az PISZTACIAAAAAA :)) van ez igy...

p.s.: aze nemirok ekezetes betukkel, me igy ekezet nelkul gyorsabban tudok potyogni, s jobban is esik:P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése