2010. november 5., péntek

menjunk-e bulizni v ne-e menjunk-e?!?

Tortenetunk Kolozsvaron a Louis Pasteur XI.D tombhazanak 61es szama, elso szamu lepcsohazaban, es annak is a 43-as apartmanjaban (de szep magyar szo..) jatszodott szerda (tegnapelott) keso delutan 5 ora magassagaban. 
Szereplok: Gergo - szobatars, tiszteletbeli elettars :))
                 jomagam - grof Janosi von Borsos von Levente
Sakko vagjunk is az esemenyek kozepebe...
-Levi, gyere el velem erre a bittologato-ra ;;)
-Mire a faszomra?!
-bittologato:)
-jaaaajjj, mmint h tolod a biteket? :))
-jaja
-hat hallde Gergo, elmegyek, de csak 1 feltetellel..ha josz este bulizni
-hat akkor inkabb megyek 1edul
-oke, te tudod
O elment eloadasra, en fel8kor huzok be a furdobe, mondom tusoljak le. Bemegyek, levetkozok, beleallok a kadba, elforditom a melegvizcsapot...s most jon a legjobb resz: "hhhhhhhhhhhhhhkkhhhhhkkkkkkkhhh"...erre nem tudtam mit mondani, csak azt, h ***************.nem volt viz...meleg viz.feloltozom, mondom nemtusolok.Idegessegembe kiirtam messengeren statuszba, h nincs melegviz, s bajvan.
Volt lakotarsnom irja, h az aurel vlaicun sem sincsen..mondom oke, fasza, me nem csak en szopok akko:)).
Feloltoztem gyorsangyorsan, me kestem el, elmentem a bcr-s automatahoz, kivettem a 30 lejt...40et akartam, de 39,96 lej volt rajta....gondoltam magamban ma aztan minden osszejon...visszajottem s gondoltam magamban megnyitom a csapot, hatha folyna vlmi belole..
Megnyitom, s ha lass csodat, folyik a viz...igaz kcisit sarga volt, de az volt akkor a legkissebb gondom...kestem is el, ideges is voltam a bankautomatara, h minek van az a kurva kezelesikoltseg...

Vegul letudtam tusolni, sietek mint a hulye, h menjunk a bulgaba meccset nezni. Rettenetes tempoban feloltozok, s kozbe siznteszinte leizzadtam annyira siettem:)) lepnek ki az ajton, hiv Elod, h a bulgaba nincs hely, s nem meunk meccset nezni, s o amrad otthon, mondom jolvan..fasza, aztan vegul felmentem hozza, meccsnezes stbstb, elmentunk bulizni, s hallom, h Gergo beszelt Rolival, h kint van varosba, s lehet h megy huliba, v mezeshetekre...sakko eljutottam eme bejegyzes okahoz. Ez tipikus bulibamenes lesz nalunk en erzem...vlmeikunk mondja, h megy bulizni, masik nem, de vegul mind2en ott kotunk ki vlmeik bulin:)):))
Kivancsi vagyok meg hany ien lesz az elkovetkezendo min 2 ev alatt :)) viccesek vagyunk halljunkoda...nincs mit tenni...menthetetlenek vagyunk..

Apropo mult szerdan elloptak a felsomet, s vlki emgkapta, s most jutna vajon az eszembe, h elkellene tole hozzam? :)) hat persze, h most :-j most mar joccakat nemkivanok..me nemtudok aludni....kidugta fejet a felszin alol az insomnia ismet. Nembaj, holnapi nap szabad, nemkell koran kelni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése